wtorek, 25 czerwca 2013

Bransoletka :3

Cześć, cześć :3 Dzisiaj kolejna bransoletka, z serii "sznurkowych" :) Na tym razem brązowym sznurku zaczepiona jest oliwkowa filiżanka z łyżeczką, przegryziona czekoladka i dodatek chyba mojej każdej bransoletki - łyżka :)
Wczoraj zamówiłam bazy do bransoletek, więc będzie możliwość zakupu bransoletek na troszkę lepszych - plecionych lub zamszowych - sznurkach :)
Również wczoraj powstało kilka serduszek, które już dzisiaj będę łączyć z mini buteleczkami! Walentynki już niedługo, a wiem, że wiele osób zastanawia się, co komu dać jako upominek. Więc podsunę kilka propozycji :D Czekam właśnie na przesyłkę z zamówieniem (pisałam o nim w którymś z wczesniejszych wpisów), żeby zacząć działać :D I pytanie: kiedy mam powtarzać do szkoły, skoro jest tyle fajniejszych zajęć? :P 
(zerknij do wpisu niżej :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl