poniedziałek, 27 stycznia 2014

Breloczek

Po baaardzo długiej przerwie, znów powracam do pisania postów! :D
I na pierwszy ogień leci breloczek! 
Mierzący ok. 10 cm łańcuszek, na którym zawiesiłam czajnik, kubek i łyżeczki, może "dyndać" przy kluczach, ale i również przy plecaku, piórniku itd. :)  

Wchodząc na mojego bloga nie da się nie zauważyć nowego wyglądu. Pracowałam nad nim troszkę i oto efekty! Jestem tylko niezadowolona z nagłówka, ponieważ na blogu wygląda jakby był wykonany nieestetycznie, wprost zrobiony w Paincie! :P A tak naprawdę (co widać przed dodaniem na bloga) jest dobrej ostrości i wszystko jest "ładnie pięknie". Hmm... Muszę nad nim jeszcze popracować! 

Trzymajcie się cieplutko w te mroźne dni i do następnego wpisu! :)

5 komentarzy:

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl