czwartek, 10 października 2013

Moja biżuteria na SPB

Dwa tygodnie temu, a dokładniej 25 września w Krakowie, odbyło się Spotkanie Podkrakowskich Blogerek. Byłam tam jednym ze sponsorów - na koniec spotkania, każdy uczestnik otrzymał moją biżuterię, dla siebie lub swoich pociech :)

Przygotowałam siedem pierścionków w kształcie gofrów Myszki Miki  (dla córeczek Pań obecnych na spotkaniu) oraz trzy zawieszki (w formie kawałka tortu) dla organizatorów :)



(powyższe zdjęcie pochodzi z bloga http://nasze-testowanie.blogspot.com)

 Mam nadzieję, że biżuteria będzie dobrze się nosiła! ;)

1 komentarz:

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl