piątek, 31 stycznia 2014

Znak zespołu R5

Kilka dni temu jedna z moich koleżanek poprosiła mnie o zrobienie naszyjnika. Ale tym razem to nie miało być nic słodkiego. Za zadanie miałam zrobić znak pewnego zespołu, może dla niektórych znany - R5. Czy poradziłam - sami oceńcie. Koleżance się spodobał :)))) 


Wzorowałam się na tym obrazku: 

http://r5.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/469699/files/blog_tw_5202284_8098905_sz_logo_r5.jpg

Może Wy macie jakieś ulubione zespoły i chcielibyście mieć jakąś biżuterię z nim związaną? Jeśli tak, śmiało piszcie e-mail :)

12 komentarzy:

  1. Cudownie Ci wyszedł :D
    Mnie niedawno też poprosił kolega o kostkę z logiem R5 >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dodałaś chyba tego na swojego bloga, więc poproszę! ;)

      Usuń
  2. świetnie wyszedł! ja robiłam bratu logo Luxtorpedy kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj zaczęłam słuchać piosenek tego zespołu ;) A co do loga, to miałaś o wiele trudniejsze zadanie! :)

      Usuń
  3. Fajnie wygląda. :D
    Zupełnie nie kojarzę tego zespołu, aż sprawdzę ich. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie kojarzyłam tego zespołu, jak koleżanka poprosiła mnie o zrobienie ich znaku :P
      I to jest jeden z plusów lepienia - przy okazji poznaje się nowe zespoły! :D ;)

      Usuń
  4. Gdzie znajduja sie ceny twoich prac ? :)
    Świetny ten naszyjnik :3
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ceny znajdują się często w opisach do zdjęć na Facebooku ("Sweet Jewellery") :) Naszyjnik z R5 kosztuje 15 zł.
    Co do innych prac - proszę pytać, ponieważ cena każdej biżuterii jest ustalana indywidualnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mogę zamówić taki naszyjnik z R5?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście. Zapraszam na email: bizuteria_123@interia.pl

      PS. Bardzo przepraszam za późne opublikowanie komentarza. Pozdrawiam, SJ

      Usuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl