wtorek, 30 grudnia 2014

Po długiej nieobecności

Witam wszystkich bardzo serdecznie po mojej dosyć długiej nieobecności na blogu. Ostatni wpis był... 2 marca! Zaniedbałam bloga i to strasznie. A co w tym czasie się działo? W ciągu niespełna 10 miesięcznej nieobecności nie pracowałam dużo z modeliną. Zdarzało się to tylko wtedy, kiedy miałam jakieś zamówienie. Czasem było ich sporo, czasem mniej. Ogólnie przestałam tworzyć. Z mojej domowej pracowni wychodziły tylko te prace, które już na blogu się pojawiły, nie było żadnych nowości, co równało się z tym, że nie miałam się czym tutaj pochwalić.
Miłe było to, że Sweet Jewellery nie zostało zapomniane i nadal miałam dosyć częste odwiedziny na blogu jak i na facebook'owej stronce (link do fanpage po prawej stronie :)). Dziękuję wszystkim tym, którzy o mnie nie zapomnieli! :) 
Teraz będę próbować trochę odświeżyć bloga, dodać kilka nowych zdjęć. Nie wiem, czy powrócę do tego, co było kiedyś, ale można uda mi się to w minimalnym stopniu. Mam nadzieję, że będziecie ze mną! :)
Dziękuję jeszcze raz za wszystko! 

Na koniec życzę wszystkim, aby nadchodzący Nowy 2015 Rok był dla Was rokiem szczęśliwym, obfitującym w sukcesy i radości. Aby był lepszy pod każdym względem! ;) 
 
Pozdrawiam serdecznie,
Sweet Jewellery

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl