niedziela, 7 lipca 2013

Naszyjnik :)

I w końcu jestem z nowym wpisem! :D Uporałam się ze zdjęciami, także wpisy już będą pojawiać się regularnie :)

Dzisiaj mam dla was naszyjnik - deser lodowy, z perełkowym serduszkiem :) 

Co dzieje się teraz u mnie w domu? Trwają wielkie przygotowania do festynu w mojej miejscowości! :) Tak, jeśli się wszystko uda, już za tydzień (14 lipca) będę po raz drugi sprzedawać tam swoje wyroby :D 
Kolejna okazja do sprzedawania biżuterii, to kolejne nowości, które chcę wam pokazać tutaj, na blogu. Więc biorę się do roboty i codziennie (ewentualnie co drugi dzień) piszę wpisy! :D 





4 komentarze:

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl