niedziela, 16 czerwca 2013

Łańcuszkowa bransoletka ;)

Kolejna bransoletka, tym razem nie na sznurku, lecz na łańcuszku. Kolejno znajdują się na niej: babeczka z pomarańczą, łyżeczka, ciastko, znowu łyżeczka i babeczka z kokardką ;) Drugie zdjęcie jest troszkę słabej jakości, ale napewno coś z niego odczytacie ;)
Napiszę jeszcze, że od kilku dni nie zmienia się "licznik odwiedzin". Nie wiem czym to jest spowodowane, ale wiem, że nie tylko u mnie to się dzieje, lecz na wielu blogach. Także proszę nie sugerować się nim ;)
A co nowego w "modelinowym świecie"? :D Hmmm, chciałabym zrobić kilka prac z "kremem" czy jak kto woli z "bitą śmietaną". A dokładniej chodzi mi o takie "coś", jak jest na przykład TUTAJ. Co prawda mam w swojej kolekcji owe deserki, ale tamte nie są dokładne, ponieważ zrobiłam je, kiedy zaczynałam przygodę z modeliną. Teraz zrobiłabym je już zupełnie inaczej ;)
Myślę, że w przyszły weekend zrealizuję swoje plany i będziecie mogli je obejrzeć na blogu! Ale jak narazie będę dodawała coś innego, niż kolczyki, tj. bransoletki, pierścionki, przywieszki, naszyjniki itp. ;)

3 komentarze:

  1. Piękna :D Naprawdę bardzo mi się podoba.
    mam pytanie mogłabyś dodać mnie do polecanych blogów, wtedy chętnie zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna bransoletka. Z niecierpliwością czekam na bitą śmietanę i z głodem! Jeśli nie czytałaś notki to nowy blog jest pod adresem:
    kam-ci-a-gra.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna!
    Naprawiona ankieta. ;)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl