środa, 26 czerwca 2013

Torba z 1D

Po raz pierwszy na moim blogu - ręcznie malowana, szmaciana torba! ;) Na pierwszy rzut daję trobę z One Direction. Dlaczego akurat ta? Ponieważ inne nie wyszły tak dobrze jak poniższa i także dlatego, że wśród "fanów" mojej biżuterii są fanki 1D :P
Jakby ktoś był zainteresowany, mogę zrobić jego własny nadruk na zamówienie. Są torby także i z długą rączką. 
Nowe zdjęcie są już na komputerze, więc wpisy będą się pojawiać znacznie częściej niż teraz! :P


Wymiary: 40 cm x 35 cm
Długość rączki: ok. 30 cm

4 komentarze:

  1. świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezła. :) Nie wyszly? Nie ma sprawy i tak chcę je zobaczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale rb ciekawe rzeczy ;) podoba mi sie ;) moja kol. kocha ten zespół muszę ja cb polecic ;) zapraszam do sb ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo że nie jestem fanką 1D to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl