środa, 26 czerwca 2013

Ciasteczka :3

Ponad dwa tygodnie bez żadnego wpisu! Osoby, które obserwują moją stronkę na Facebook'u mogły przeczytać, że miałam (a w zasadzie jeszcze mam) mały problem z komputerem... Ale pomimo tak długiej nieobecności, nie przestaję prowadzić bloga i nareszcie dodaję nowy wpis ;)
A dzisiaj mam dla was mój najnowszy wyrób - ciasteczka! Są to kolczyki, ale zdradzę wam, że w planach mam zrobić cały taki zestaw, tj. pierścionek, naszyjnik i bransoletkę :) Chyba wzięłam dwa różne ciasteczka, bo jedno jest bardziej okrągłe, a drugie mniej :P
W poprzednim wpisie pisałam, że załapałam się na targi. Jednak z tego nici... Ale spokojnie, jak nie te targi, to następne! W wakacje z pewnością będzie ich trochę :)
Udanej majóweczki :3

10 komentarzy:

  1. śliczny blog! buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne:) Ale pierścionki to był był strzał w dziesiątkę:D Ja bym proponowała może jakiś pastelowy kolor, jeśli się da:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, pierścionek byłby najlepszy. ;) Już go sobie wyobrażam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale i tak są cudniaste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki? A ja na pierwszy rzut oka myślałam że to prawdziwe ciastka i już mi ślinka cieknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolczyki :)
    Również życzę udanej majówki :)
    Pozdrawiam i czekam na nn ^^

    Ps. Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciasteczka ciekawe.. ;33

    Chce się zjeść :p hehe..

    Zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te kolczyki. Jestem ciekawa całego zestawu.
    Smakowicie to wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne.
    Zapraszam na mojego bloga iż też robię z modeliny.
    Pozdrawiam, super szablon.
    No ja zmykam idę oglądać Violette.

    OdpowiedzUsuń
  10. No no smakowicie wyglądają:-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl