niedziela, 16 czerwca 2013

Zestaw "Misie" :)

Jak obiecałam wcześniej, dzisiaj wstawiam najnowsze prace ;) Pierwszymi z nich są misie - zestaw. W jego skład wchodzi naszyjnik, kolczyki oraz pierścionek (troszkę mało widoczny) ;] Chciałam dodać dwa oddzielne zdjęcia naszyjnika, ale są jakieś problemy podczas dodawania zdjęcia... ;/
Wczoraj byłam na targach. Było bardzo fajnie! :) Najlepsze było to, jak wiele ludzi oglądając biżuterię, mówiło "Masz talent!" To takie miłe, że ktoś zauważa twoje prace ;)
Dziękuję wszystkim, którzy coś kupili! Mam nadzieję, że biżuteria będzie dobrze Wam służyła! :)

2 komentarze:

  1. Misie to trochę nie mój styl. ale motyw muzyki z poprzedniej notki jest świetny.
    Na prawdę masz talent .!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie są te misie. Zgadzam się z 'wiele ludzi'. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl