wtorek, 25 czerwca 2013

Elmowy zestaw ;)

Z racji tego, że mam dzisiaj trochę wolnego czasu, postanowiłam dodać nowy wpis ;) A z tym pojawił się problem - o czym mam dodać ten wpis? :P Nowych zdjęć moich prac niestety, ale nie posiadam, więc... wygrzebałam coś ze starych zdjęć :D Jest to Elmowy zestaw składający się z dwóch wsuwek do włosów (były już kiedyś ma blogu - tutaj), pierścionka (niewidocznego :P), bransoletki oraz kolczyków z biglami, których jeszcze u mnie nie było ;) Zestaw ten, został zrobiony w wakacje, na zamówienie ;) Więc jest naprawdę już stary! :P
I ważna informacja do osób, które również "coś" tworzą swoimi rączkami! Jakby ktoś chciał, mogę urządzić wymianę moich produków, z waszymi :D Jeśli więc są jacyś zainteresowani, proszę o e-mail (na bizuteria_123@interia.pl) i oczywiście pokazanie mi swojego bloga ze swoimi cudeńkami :3
PS. I znowu muszę się czymś pochwalić! We poniedziałek i wtorek mam nie do szkoły uhuhu :3

4 komentarze:

  1. świetny i taki kolorowy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elmo <3 Przypomina mi się dzieciństwooo :) U mnie nn zapraszaam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś tak mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa !" Jaki boski zestaw ! :D
    Ech, ja cały czas do szkoły mam T.T Tylko weekendy mnie pocieszają :D
    Pozdrawiam i czekam na nn ^^

    Ps. U mnie nn :]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl