niedziela, 16 czerwca 2013

Groszek ;D

I obiecany przeze mnie, drugi już dzisiaj, wpis ;) Zastanawiałam się, jakie zdjęcie dodać... Postanowiłam więc, dodać coś zupełnie innego niż dotąd i dlatego jest groszek ;) To także jedna z moich pierwszych prac. Ma ktoś na niego ochotę? :P
Jak już pisałam we wcześniejszym wpisie, dzisiaj czekało mnie dekorowanie babeczek, ciasteczek itp. To, choć nie do końca, zrobiłam. Jednak wiele innych kolczyków - misów, ciasteczkowych potworów, kosteczek itp., niestety, ale przez małą pomyłkę, zniszczyło się podczas utwardzania :( Trochę szkoda mi pracy, ale w końcu będzie można zrobić nowe, jeszcze lepsze od poprzednich ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl