wtorek, 25 czerwca 2013

Kawowa bransoletka ;3

Witam! :D Przedstawiam wam mój najnowszy wyrób, który powstał wczoraj, a który już dzisiaj cieszył oko wielu osób w szkole :P Tak więc jest to bransoletka, na której znajdują się: ziarenko kawy, mini filiżanka ze spodkiem (do której jest "nalana" kawa), ciasteczko - serduszko oraz dwie łyżeczki, więc jak najbardziej nazwa "kawowa" do niej pasuje :P
Sorry, ale nie mogę się powstrzymać od napisania, że od dzisiaj mam już ferie! <3 Więc się nie zdziwcie, jak pojawiać się będzie więcej postów niż zwykle :P
I to chyba na tyle... Dodam jeszcze, że ten post dedykuję dla koleżanki, która jest stałą czyteniczką mojego bloga i pytała mnie, kiedy coś dodam :) ;*
Buziaki <3



2 komentarze:

  1. Pomysłowa bransoletka ;)
    Zazdroszczę ferii, bo moje zaczynają się dopiero w lutym xD
    Pozdrawiam i czekam na nowy wpis ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl