niedziela, 16 czerwca 2013

ASK ME! :D

Często jestem pytana o moją biżuterię. Dlatego postanowiłam dać wam możliwość zapytania mnie w inny sposób niż tylko komentarz pod wpisem :)
Spośród wszystkich pytań, wybiorę te najciekawsze i opublikuję w którymś ze wpisów.
 
Postanowiłam również ustalić regulamin, aby nie musiała niepotrzebnie usuwać pytań:
1. Wyrażaj się kulturalnie (czyli bez żadnych przekleństw itp.)
2. Nie odpowiadam na pytania bardzo prywatne!
3. Wszelkie komentarze, które będą w pewien sposób nieetyczne, będą usuwane!
 
Czekam na pytania! :)
 
 
 

1 komentarz:

  1. dobry pomysł z tym pytaniem do Ciebie;)


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl