niedziela, 16 czerwca 2013

Bransoletka ;D

Kolejna łańcuszkowa bransoletka, na której znajdują się kolejno: czekoladka, łyżeczka, czekolada, łyżeczka i kolejna czekoladka :)
Do tej bransoletki, mam również kolczyki, które tworzą komplet, jednak je dodam później ;)
Wczoraj jednak nie udało mi się dodać drugiego wpisu... Za to jest dzisiaj ;) Nie wiem, kiedy pojawi się następny, może w czwartek...? Haha, nie zauważyłyście, że piszę o tym, niemal, że w każdym wpisie? :P Niestety, ale taka jest prawda...
Spostrzegawcze osoby, zapewne już zauważyły, że nad wpisami, znowu pojawiła się ankieta. Dotyczy ona tego, czy na chciecie, abym zorganizowała jakiś konkurs. Opinie "zbieram" do 15 października.
Miłego tygodnia ;)


3 komentarze:

  1. U mnie nowa notka. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodka bransoletka;)


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko. :) zagłosowałam w ankiecie. Zapraszam do mnie. :P Za chwilę, lub jutro coś dodam. A i w mojej ankiecie też głosujcie. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl