wtorek, 25 czerwca 2013

"Cookie Monster" :3

Dzisiaj bransoletka, którą zrobiłam daaawno (w październiku!), a która była prezentem urodzinowym dla mojej koleżanki, którą pozdrawiam :) Niestety, jakość zdjęć jest znowu dosyć słaba, ale mniej-więcej zobaczyć coś się da :) Kiedyś może zakupię bardziej profesjonalniejszy sprzęt :P
Wracając do bransoletki, jest ze słynnym mieszkańcem Ulicy Sezamkowej - Ciasteczkowym Potworem, który oczywiście uwielbia ciasteczka, stąd są na bransoletce :D Trzecie zdjęcie, jest z naszyjnikem, który kiedyś dodałam, a który tworzy komplet z bransoletką.
Istnieje możliwość zakupienia samej bransoletki, czy naszyjnika, więc jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem, proszę pytać o cenę każdej z rzeczy :)


7 komentarzy:

  1. Świetna bransoletka, podobnie jak i naszyjnik xD !

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie zrobiona bransoletka :) idealna na sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń





  3. [ KOMNETUJĄC U MNIE , NIE MUSISZ MIEĆ KONTA GOOGLE ]
    Hm , odkąd tu nie było zmieniło się tu bardzo dużo . A zwłaszcza że robisz coraz piękniejszą biżuterie .... zapraszam na mojego bloga , też możesz tam znaleźć coś z modeliny , rysunki i wiele więcej !

    OdpowiedzUsuń
  4. super bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  5. Monster'sy najlepsze! heh Dopiero teraz przyuważyłam, że to potworki, a nie niebieskawe ciastka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super,ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoletka - 25 zł., naszyjnik 22 zł.
      Komplet 40 zł.

      Usuń

Jeśli masz jakieś propozycje co do moich prac - śmiało pisz! Postaram się sprostać każdym oczekiwaniom ;)
Ten blog został przeniesiony, więc część komentarzy do starych wpisów jest skopiowana przeze mnie ze starego bloga - bizuteria-z-modeliny.bloog.pl